Информационен център
Как можем да помогнем?
Полезна информация можете да намерите в раздела за помощ
Често задавани въпроси
Как мога да върна доставен артикул?
Можете да върнете артикулите безплатно в рамките на 50 дни от получаване на поръчката. За да регистрирате връщане, моля, влезте в портала за връщане с номера на фактурата и имейл адреса си.
След като изпълните стъпките в портала, ще Ви изпратим допълнителни инструкции по имейл, включително формуляр за връщане и етикет за връщане, които да разпечатате. Моля, поставете формуляра в колета и залепете етикета върху кутията. Моля, уверете се, че връщате стоките в пълен комплект и, ако е възможно, в оригиналната им опаковка. Ако не разполагате с оригиналната опаковка, моля, използвайте подходяща алтернатива и се уверете, че артикулите са добре опаковани.
Какво означава 50-дневният срок за връщане за клиента? Имам ли право на отказ?
В допълнение към законоустановеното 14-дневно право на отказ предлагаме допълнителна гаранция за връщане на парите за още 36 дни. Възможно е да върнете стоки, закупени от нашия магазин, без да посочвате причина в рамките на 50 дни. Допълнителна информация и условия за предявяване на гаранцията за връщане на пари можете да намерите тук.
Кога се прилага гаранцията и колко време трае тя?
Всички продукти се предлагат с 24-месечен гаранционен срок. Гаранцията започва да тече от момента на доставка на стоките.
Кога ще бъдат възстановени върнатите стоки?
След като регистрирате възстановяването на средства в нашия портал, парите ви ще бъдат върнати в рамките на 14 дни чрез оригиналния ви начин на плащане.
Как мога да разменя стоки?
Както и при връщането, моля, свържете се с нашата служба за обслужване на клиенти, като използвате формуляра за контакт по-долу.
Портал за връщане
Става въпрос за връщане или дефектен/повреден артикул?
За да обработим заявката Ви възможно най-бързо, използвайте нашия портал за връщане на стоки: